duminică, 12 octombrie 2008

Cum sa ne implicam

Din pacate , clasa a 10 a a inceput mult mai
aglomerata decat ma asteptam si nu am avut timp
sa scriu pe acest blog ceea ce imi doream sa scriu.
Dar , in aceasta zi de duminica , am renuntat la
engleza pentru romana si la tema la chimie pentru
blog.
Am facut parte inca de cand am plecat de la
miraculosul branding in cateva chestii faine unde am
tot discutat cu tineri de varsta mea si chiar mai mari
despre lipsa de implicare si de motivare a celor ca
noi.
Eram convinsa ca nu vreti sa va implicati. Dar am
descoperit ca ati vrea , doar ca nu vedeti calea sau
rostul ( in afara de ceva pentru dosarul de facultate).
Si m-am gandit : cu ce as putea sa le sugerez sa
inceapa ca sa prinda gustul? Si abia azi mi-a venit ideea.
Vesnic LMT.
Cursurile LMT sunt fantastice ( din punctul meu de vedere
cel putin , am cunoscut si oameni implicati in tot felul
de actiuni care nu au avut nevoie de LMT) pentru ca te ajuta
sa cunosti mai multi oameni din diverse zone , sa devii mai
deschis , mai comunicativ , sa te descoperi pe tine si sa
afli ce vrei de fapt.
Preturile sunt accesibile ( cam 220 Ron per modul de 10
sedinte ) si traineri se gasesc destui.
De asemenea si debate-ul e un mod de a incepe. In primul
rand ca o sa scapi de cea mai mare frica a omenirii , teama
de a vorbi in public si o sa incepi sa prinzi curaj.
Eu am inceput prin debate , am cunoscut niste oameni acolo
care m-au ajutat intr-o mica-mare masura sa ma dezvolt , prin
intermediul lor am aflat de lmt , iar prin lmt m-am schimbat.
Da , stiu ca le fac reclama , but there is no other way.
In Caragiale le aveti pe Kitty si Corina , iar in lmv pe
alex stan , rodica raducanu , oana luca si probabil altii de
care eu nu stiu.
Incercati mai intati sa faceti lucruri pentru voi si apoi
o sa vedeti cat de usor e sa le faceti pentru altii.


Iulia Iordache.

Niciun comentariu: